FANDOM

Cragger
Cragger w serialu.PNG
Krokodyl
Plemię Plemię Krokodyli
Ranga/Zawód Książe (dawniej)

Król (dawniej)

Książe (obecnie)

Broń Mścijedynek
Speedor Chompov V18
Status Żywy
Lokalizacja Zewnętrzne Krainy (chwilowo)
Jest księciem Plemienia Krokodyli. Był chwilowo królem podczas okresu w którym jego rodzice zagineli w Przepaści bez dna. Jest młodszym o pare sekund bratem Crooler.

OpisEdytuj

Cragger uwielbia współzawodnictwo. Żyje po to, by zwyciężać. W młodym wieku przyjaźnił się z Lavalem. Spędzali całe dni na wspólnych przygodach i zabawie. Wszystko się jednak zmieniło, gdy Cragger złamał zasady i zasmakował Chi. Był zbyt młody, by zapanować nad tak wielką siłą, przez co zmienił się na gorsze — zawładnęła nim żądza władzy. Niestety oznaczało to nie tylko zerwanie przyjaźni z Lavalem, ale też koniec tysiącletniego okresu pokoju w Chimie.

Historia w serialuEdytuj

W Legendy Krainy Chima bawił się z Lavalem, Eris, Gorzanem, Rogonem i Worrizem w chowanego. Później zakradł się zakradł z Lavalem do Świątyni CHI gdzie zasmakował po raz pierwszy CHI. Pózniej wraz z rodzicami udał się do Świątyni Lwa w celu wyjaśnienia nieodpowiedniego zachwowaniu Lavala i Craggera. Niedługo potem ponownie zakradł się do Świątyni CHI, ale tym razem z Worrizem. Wilk uciekł, a Krokodyl został złapany. Cragger popycha Lwy i ucieka Speedorem, Laval ściga go! Podczas pościgu wystrzeliwuje Kroko-flare. To zaś powoduje starcie Krokodylów z Lwami. Podczas tego starcia jego rodzice w Krokodylim czołgu wpadli do Przepaści bez dna, a Cragger próbował ich bezskutecznie uratować. Kiedy wojska rozeszły się do domów, Craggera doszły wyrzuty sumienia. W tym momencie Crooler przynosi Krokodylowi korone.

W odcinku Wielka opowieść Crooler przynosi Craggerowi Ziele Perswazji i już zaczyna kontrolować brata. Cragger pod wpływem Crooler wyzywa Lavala na pojedynek Speedorów, która kończy się walką. Cragger pokonuje Lwa i chce zadać ostateczny cios, ale Lavala ratuje Gorzan i Eris. Cragger ucieka. Potem związał sojusz z Krukami i Wilkami i zaatakował Świątynie CHI. Laval zaczyna za nim pościg. Pości kończy się zwycięską walką Craggera i wrzuceniem Lavala do wody. Krokodyl wraca na pole bitwy. W pewnym momencie Laval również wraca na pole bitwy na grzbiecie Lwa. Bitwa ustaje. Cragger wkłąda CHI do napapierśnika i chce zaatakować Legendarną istote. Ta jednym ruchem pokonuje go. Cragger i jego wojska uciekają z pola bitwy.

W odcinku Serce Wojownika Cragger pod wpływem Crooler sprawia, że Laval wyrzuca większość CHI Krokodyli do Przepaści bez dna. Całe Plemię Krokodyli atakuje Lwa. Laval zostaje uratowany przez Plemię Lwów i Plemię Orłów. Wojska Craggera ponownie uciekają.

W odcinku Wycieczka Cragger pod wpływem Crooler prosi Bobry o zbudowanie wodociągu, który zabierze całe CHI z Świątyni CHI. Wodociąg odkrywają Laval i Eris. Rozpoczyna się walka Cragger i Crooler kontra Laval i Eris. Wygrywają Lew i Orlica, a rodzeństwo ucieka.

W odcinku Targ przekupił Kruki by ukradły dla niego kule złotego CHI.

PojawieniaEdytuj

Legendy Chima

LEGO Chima

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki