FANDOM

Gorzan
Gorzan w sezonie 2 w serialu.PNG
Goryl
Plemię Plemię Goryli
Ranga/Zawód Lider
Broń Dentmakor
Speedor Treehugger III (dawniej), Junglerulor X
Status Żywy
Lokalizacja Zewnętrzne krainy (chwilowo)
To lider Plemienia Goryli i młodszy brat Grumla.

OpisEdytuj

Goryle są bardzo silne, ale i bardzo łagodne. Właśnie taki jest Gorzan, który uchodzi za jedną z najbardziej wrażliwych istot w kranie CHIMA. Jest niezwykle potężny i z łatwością radzi sobie z większością wrogów, ale po walce rozpacza nad losem „biednych kwiatuszków”, które przy okazji podeptał. Czasami Gorzan przykłada zbyt dużą wagę do rzeczy niezbyt istotnych — zamiast stanąć u twego boku w walce prędzej pomógłby ci wyciągnąć robaki z futra lub udzielił ciekawej porady. Jest nazbyt sentymentalny i potrafi godzinami z rozrzewnieniem patrzeć na kwiaty. Czasami też odczuwa ból za kogoś innego, zanim ten ktoś w ogóle zda sobie sprawę, że coś go boli. Gorzan jest AŻ TAK wrażliwy. Uważaj też przy powitaniu — każdy może liczyć na potężny uścisk pełen miłości (po którym ledwo można się ruszyć). Jeśli więc chcesz często umawiać się z Gorzanem, pomyśl lepiej o jakiejś zbroi. Gorzan to fantastyczny kumpel — a podczas walki nieprawdopodobnie skuteczny wojownik — ale czasami trochę trudno się z nim dogadać.

PojawieniaEdytuj

Legendy Chima

LEGO Chima

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki