FANDOM

To seria Hero Factory (pol. Fabryka Bohaterów) - jest to kolejna seria LEGO Technic, która ma zastąpić Bionicle.

Fabuła w serialuEdytuj

Chrzest ognia

Drużyna Alfa I ściga Rotora i XPlode'a

Kryzys RdzeniEdytuj

Surge, Stringer i Bulk walczą z Corroderem. Fabryka wysyła Furna na pomoc bohaterom.

Wróg WewnętrznyEdytuj

Meltdown zaraża Stormera dziwnymi nanobotami od których zaczyna się zachowywać jak złoczyńca.

Von NebulaEdytuj

New Stellac City zostaje zaatakowane przez gang Von Nebuli. Bohaterowie wyruszają na pomoc atakowanemu miastu. Atak na miasto okazuje się zmyślnym planem Von Nebuli, którego celem było zniszczeniem Stormera.

Ognista przeprawaEdytuj

Gang Fire Lorda atakuje Stacje paliw 22. Bohaterowie nie są w stanie pokonać przeciwników. Fabryka modernizuje ich w status 2.0. Do Drużyny Alfa I dołacza Nex i Evo nowi bohaterowie zbudowani na statusie 2.0.

Dzika planetaEdytuj

Aldous Witch wygnany naukowiec z Hero Factory stał się złowieszczym Witch Doktorem. Zwabia na Quatros Drużyne Alfa I i chce za pomocą ich statku uciec planety z całą wydobytą Quazą.

Wielka UcieczkaEdytuj

Furno i Rocka złapali Voltixa podczas wsadzania go do celi złoczyńca za pomocą Bulawy Von Nebuli wywołuje Wielką Ucieczke podczas której uciekają wszyscy złoczyńcy Fabryki Bohaterów. Wszyscy bohaterowie zostają przygotowani do wykonania misji inwidualnie.

Atak MózgowEdytuj

Tajemniczy złoczyńca wysyła na planete Makuhero Mózgi, złowieszcze pasożyty. Tam przejmują one kontrole nad prymitywnymi robotami i ruszają na atak na Makuhero City.

Wrog z głębi ziemiEdytuj

Podczas budowania tunelu w Antropolis City w tajemniczych okolicznościach znika świder. Skoczki wychodzą z podziemi i chcą porwać mieszkańców, by nakarmić nimi Królową. Bohaterowie dosiadają maszyny bojowe i atakują dzikie Skoczki

GaleriaEdytuj

2010Edytuj

2011/1Edytuj

2011/2Edytuj

2012Edytuj

2013Edytuj

2014Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki