FANDOM

To seria LEGO, która opowiada o przygodach NInja. Seria zaczęto w 2011 i  trwa aż do dziś.

Dawno temuEdytuj

Kiedy czas jeszcze nie został nazwany, kraina Ninjago została stworzona przez pierwszego mistrza Spinjitzu. Użył on do tego 4 złotych broni Spinjitzu: Kosy Wstrząsów, Nunczaka Błyskawic, Szurikenów Lodu i Miecza Ognia — artefaktów tak potężnych, że nikt nie potrafi zapanować nad mocą każdego z nich jednocześnie. Kiedy ten mistrz Spinjitzu odszedł, jego dwaj synowie — Sensei Wu i Lord Garmadon — przysięgli chronić złote bronie. Lord Garmadon poddał się jednak mrocznym wpływom i zapragnął posiąść na własność potężne przedmioty. Rozgorzała wielka bitwa, ale w końcu Lord Garmadon został pokonany i strącony do Podziemia.

FabułaEdytuj

2011 - Czterej ninja muszą chronić zlote bronie przed złym Lordem Garmadonem i jego armią szkieletów.

2012 - Syn Lorda Garmadona Lloyd wypuszcza starożytne plemiona Wężowców, które chcą przebudzić Pożeracza Światów ogromnego węża potrafiącego zniszczyć Ninjago City.

2013 -  Lord Garmadon znalazł legendarną wyspe ciemności. Spotyka tam Mrocznego władce, ktory chce wykorzystać Garmadona do odzyskania swojej pierwotnej postaci.

2014 - Ninja zdobywają nowego wroga Nindroidy, które są ulepszonymi wersjami Zane'a.

PostacieEdytuj

2011Edytuj

2012Edytuj

2014Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki