FANDOM

[[Plik:{{{symbol}}} Symbol.PNG|35px]]
Pawel1631/Lartament
[[Plik:{{{symbol}}} Symbol.PNG|35px]]
{{{image}}}
Lew
Plemię Plemię Lwów
Ranga/Zawód Król Lisów

Król Skunksów

Broń Cienisty Dzielnik

Młot Archnaxx

Speedor Defendor III (dawniej), Tanker Defendor
Status Żywy
Lokalizacja Góra Cavora
To Lew, który opuścił Chime. Obenie mieszka na schłodzonym punkcie na Górze Cavora.

OpisEdytuj

Lartament, jest mądry, wierny, odważny, silny i szybki. Lartament wie wszystko o pojazdach dwu, jedno i cztero kołowych pojazdach. Podczas wszelkich bitew potrafi pokonać armady wojsk przeciwników za pomocą swoich broni. Jest starszym bratankiem Lavala, oraz dobrym przyjacielem Lavertusa. Włada armią Lisów i Skunksów.

HistoriaEdytuj

W bardzo młodym wieku zaprzyjaźnił się z Lavertusem. Razem ćwiczyli różne sztuki walki, uczyli się o pojazdach i broniach i się świetnie bawili. Po rytuale dorosłości dostał Cienisty dzielnik i zaczął nauki kowalskie u Cranvila. Tam nauczył się tworzyć bronie. Podczas następnego wyścigu o złote CHI ścigał się z Lavertusem i wygrał. Już nigdy więcej nie wygrał wyścigu o złote CHI, a jedyną wygraną kule zostawił na czarną godzine. Raz od jakiegoś czasu zakradał się do wąwozu Skunksów i "wkładał" do słoików ich "zapaszek". Kiedy dowiedział się, że skunksy znikneły przez dziwną mgłe, od razu skojarzył, że taka mgła jest w Zewnętrznych krainach. Zawsze z Lavertusem marzyli by tam zamieszkać. Pewnego dnia podczas naprawiania Królewskiego Pojazdu wpadł na pomysł skopiowania jego planów. Tak pomyślał tak też zrobił. Postanowił, że będzie kopiował plany wszystkich naprawianych pojazdów. Lartament nie został przez nikogo nigdy nakryty. A nie tylko Lwy prosiły Lartamenta o naprawe ich pojazdów, ale też Orły, Goryle, Kruki i Krokodyle. Tak Lartament posiadał plany wielu pojazdów Chimy. Podczas naprawy Krokodylej łodzi znalazł Ziele Perswazji, za jego pomocą nieświadome Kruki dostarczały mu wiele materiałów. Zastępywał ubytki w skarbcu Kruków atrapami. Podczas wielu podrózy po Chimie znalazł stado lisów. Były one przestraszone do szpiku kości. Znalazły bowiem one rośline legendarną rośline, która sprawia, że ten który ją zje boi się. Wszystkie lisy, oprócz Furty'ego (który uciekł ze stada) zjadły tą rósline. Lartament jako jeden z niewielu znał antidotum na tą truciznę. Kiedy wszystkie Lisy były zdrowe złożyły mu Przysięge Uzdrowionego Stada i obiecały być jego armią. Miesiąc później Lavertus zostaje wygnany, a Lartament jako jeden z niewielu żegna się z przyjacielem. Smutny pokonywał Chimę aż zobaczył w Obrazach Czasów przedziwny obraz. Pokazywał, on bowiem Skorpiony ścigające się Speedorami. Zrozumiał, że dane wydarzenia miały miejsce w Zewnętrznych Krainach. Podążył więc za śladem Lavertusa i udał się na Pustkowia. Zabierając ze sobą cała armie Lisów. W Zewnętrznych Krainach zbudował podziemną, olbrzymią baze. Na podstawie planów pojazdów z Chimy zbudował maszyny bojowe dla Lisów, a dla siebie stworzył Mega pojazd z wyrzutnią dla swojego robota. Jego armia i on sam szuka Skunksów. Podczas walki z Pełzaczami złapał troche Skorpionów, Pająków i Nietoperzy i zaczął na nich przeprowadzać swoje eksperymenty, a ich bronie i pojazdy wykorzystał dla swojej armi. By zasilić swoje wojska w CHI sam zaczął je tworzyć. Pojechał do Chimy i dostał od Reegula przepis na fałszywe CHI. Dodając troche własnych składników stworzył CHI, ale przeprowadził przed tym wiele eksperymentów. Na Króliki doświadczalne posłużyły mu Pełzacze. Oprócz eksperymentów z CHI zadawał im też inne tortury. Takie jak Tajemnica Jadu Skorpionów i Tajemnica Tkania Sieci przez Pająków. Na tej podstawie stworzył nowe pojazdy. Podczas badań Pustkowi znalazł Skunksa Skittora. Ten mu powiedział, że Skunksy same poszły w Tereny Zewnętrznych krain, gdyż odkryły, że ich zapaszek odstrasza rośliny. Postanowiły odkryć one Tajemnice Pustkowi. Pewnego dnia Skittor się zgubił. Właśnie 2 dni później znalazł go Lartament. Dzieki pomocy armii Lisów łatwo znaleziono reszte Skunksów. Zbudowano dla nich nowe pojazdy i nowe bronie, oprócz tego Skunksy dołączyły do armii Lartameta. Złożyły mu bowiem Przysięge Przyjemnego Zapachu. Pewnego dnia szukając jakiegoś składników do CHI znalazł Legendarnego Pawia. Ptak szybko uciekł, ale Lartament znalazł dziure do której uciekł. tam znalazł Legendarnego Bobra, Legendarnego Lisa i Legendarnego Skunksa. Legendarne Bestie zabrali do swojej bazy, gdzie włożono im zbroje. Teraz mógł zrealizować swój cel. W nocy zaczął za pomocą swoich maszyn latających obkrążyć Góre Cavora tak długo aż siła dośrodkowa nachwile przełamie pole siłowe Latającej Skały. Wtedy maszyny polejały lód na mały w porównaniu do góry obszar na Cavorze. Poczym L. Bestie umożliwiły przedostanie pojazdów na góre. Tam wykorzystał Złote Chi i została stworzona mała Świątynia w, której teraz mieszkają Skunksy, Lisy i on sam.

AutorEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki